آی سلآی سل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

آی سل قیزیم

بای بای پوشک

1392/9/10 8:16
739 بازدید
اشتراک گذاری

سلام منیم ناز قیزیما.. عزیزیم بیر نئچه هفته  قاباخ تصمیم توتدوم سنه داها پوشک باغلامییام....سنده خوشبختانه همکارلیخ الدین و تئز اویرندین جیش دماغی... نئچه گوندی کی ایستیردیم بو خبری وبلاگیودا ثبت الییم آما وقتیم اولموردی...،البته اشیه چیخاندا یا قوناخ گئدنده سنی پوشکلیرم.تا هم سن راحت اولاسان همده من.... دا پوشکی سومیسن باغلیانلان سورا الیوینن چکیسن و دئیسن آچ ...جیشین اولاندا یا دئیسن دیش یادا الیوینن ایشاره الیسن،...گئجلر قوری یاتیسان،جیشینده اولاندا یوخودا دئیسن جیش نازیم...

 

 

 

 

  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 عزیزیم سن پوشکدن آیریلدیغین زامان ١٧ آیلیغیدین...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامانیِ زهرا
10 آذر 92 11:00
آفرین آی سل جونم هم خودت راحت شدی و هم مامان مهربونت ممنون آره به خدا
سعیده مامان آرتین
10 آذر 92 11:54
آفرین منیم ناز بالاما ساغولون
مامان مشکات
10 آذر 92 14:19
عزیزم آفرین... خانم خانمی .مامانی زحمتکش امیدوارم همیشه موفق باشی ممنون عزیزم
مامان الینا
10 آذر 92 16:15
سلام آیسل نازم ایشالا مبارکت باشه .سمانه جون از قیافه آیسل جون معلومه دختر آروم و خانومیه. خدا برای تو وباباش حفظش کنه آره خیلی...مثل فشفشه
دخترعمه آراد و آیسا
10 آذر 92 18:46
آفرین آیسل جونممممم
مامان ماهان
11 آذر 92 2:54
آفرین آیسل جون
مامان مشکات
13 آذر 92 13:45
پوشک پارتی آیسل.کی میگیری براش پوشک پارتی عزیزم پوشک پارتی نمیگیرم...با این دختر شلوغی که دارم فعلا از این مراسم ها تعطیل..
مامان پینار
13 آذر 92 17:52
آفررررررررررررررررین چه دختر خوبي
مامان آیسو وآیسا
14 آذر 92 19:39
آفرین عزیزززززززززززززززززززززم
samaneh
15 آذر 92 12:07
آفرین نازگلمممممممممممممممم
مامان آیهان
16 آذر 92 16:05
سلام عزیزخاله آفرین به تو که بزرگ شدی خودت میری دستشویی. آیسل جونم به مامانت بگو چرا کم پیداشدی دیگه به ما سرنمیزنی مرسی خاله میگم بهش اما شما ناراحت نشین تند نتد بیایین...آخه من از بس شیطون شدم دیگه مامان بیچارم وقت پیدا نمیکنه..
خاله امیرحسین
16 آذر 92 23:43
آفرین آی سل جون،دیه خان.می شدی واسه خودت ممنون خاله جون
مامان آرال
17 آذر 92 19:36
سلام تبریک میگم واقعا از پوشک گرفتن یه مرحله سختیه چقدر آیسل زرنگه آفرین پسر من که همکاری نمیکنه بله دوست خوبم خیلی سخته..خوشبختانه آیسل خوب همکاری کرد.
مامان امیرعلی گلی
17 آذر 92 21:10
مبارکککککککککه گودبای پوشک آیسل جان خسته نباشی مامانی یکی دیگه از مراحله رشدو با موفقیت گذروند این دخملیه نازه ما مرحبا چقده من دوسش دارم فداش مرسی فدای شما خانومی..بوس واسه امیر علی جان
مامانِ دیانا نازی
23 آذر 92 18:47
وای که چقدر تو عکساتون خلاقیت دارین.وبتون رو خیلی دوس دارم.از پوشک گرفتنشم مبارکه خیلی ممنون
مامان آیدین
23 آذر 92 20:58
دخترعمه آراد و آیسا
24 آذر 92 10:00
افرین ایسل جوووونم سلام عزیزم آخه من نمیتونم وب شما رو وا کنم..