آی سلآی سل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

آی سل قیزیم

پس از مدتها.....

1393/9/30 1:45
1,088 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان، بالاخره بعد از مدتها تونستم بیام.. ببخشید عشقم اخه چند وقتی هست خیلی سرم شلوغه .تو این چند وقت کلی اتفاقهای خوب افتاد، تابستون که از خرداد به بعد یا مسافرت  بودیم یا عروسی،آخه تو قامیل کلی عروسی بود...تابستون که تموم شد تصمیم گرفتیم خونمون  رو بفروشیم یکی بزرگتر بخریم. از مهر هم تا الان هم درگیر خونه هستیم. قراره چند روزه بعد اسباب کشی کنیم...تو هم که کلی شلوغ شدی خوابت کم شده، شب ساعت 1 میخوابی، تا تو میخوابی منم خوابم میگیره ،این از شبمون..روزا کلی شلوغی میکنی تنهایی هم بازی نمیکنی من هر جا میرم تو هم دنبال منی.. روزا هم نمیذاری به کارام برسم.

 

تو این چند ماه اینقدر بزرگ شدی و بلبل زبونی میکنی ،هر چی من بهت میگم تو هم برمیگردی به خودم میگی

میگم آی سل جانیمسان، تو هم به من میگی مامان جانیمسان،عمریمسن، عشقیمسن...

تو این چند ماه 4 تا دندون دیگه 2 تا از بالا 2 تا از پایین در آوردی.

وقتی از دست عصبانی میشم ،یا میخوام کاری رو نکنی اخم میکنم، بر میگردی با لبخند میگی مامان بخند ومنم خنده ام میگیره .دیه اخمم کارساز نمیشه، نقطه ضعفم رو میدونی.

عاشق رقص و لباس پرو کردنی...

و خیلی چیزایی دیه که الان یادم نمیاد...بریم خونه جدید بازم میام واست مینویسم فندقممم

 

از دوستای گلم به خاطر اینکه نمیتونم بهشون سر بزنم معذرت میخوام...

 

یلدای امسال....

عاشق لحظه هایی هستم که با تو میگذره....

 

 

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (7)

مامان آیسل
3 دی 93 10:15
عزیزم خوش اومدین خوشحال شدیم دیدیمتون ایشالله خونه جدید مبارکه ببه سلامتی خانمی ممنونم عزیزم.آیسل رو ببوس
مامان عليرضا
4 دی 93 1:18
سلام دوستم چه عجب دلمون برای دختری تنگ شده بود. ماشالا هزار ماشالا چقدر خانوم و ناز شده.براش اسفند دود کن خونه ی نو هم مبارک باشه ایشالا توش همیشه جشن و شادی به پا باشه. دختر نازمون رو میبوسم مرسی دوست خوبم.ماهم دلمون برا همتون تنگ شده
سروین
4 دی 93 11:21
سلام شماره النگو دختر خوشگلت چنده؟میخام واس دخترم که 2 ماهشه النگو بخرم. مرسی اما خانومی دختر من 2.5 سالش هست،اندازه ها یکی نیست
مامان امیرعلی گلی
16 دی 93 15:28
ایشالله همیشه به خوشی باشه عزیزم ماشالله دخملی بزرگ شده خصوصی مرسی دوست خوبم
امیرعلی
23 دی 93 22:12
سلام.چیکار کنم تا دندونهای پسرم از قطره اهن سیاه نشه سلام خانوم،، بعد قطره آهن حتما آبمیوه یا میوه بده بعد با دستمال دندوناشو پاک کن.
mamane aysel
3 فروردین 94 14:38
عیدتون مبارک عزیزم ایشالله به شادی وخوشی کنارهم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 دی 98 1:35
سلام خالاجان♥️♥️ماشاءالله آی سل بالیا چوخ نازدی😍😍😍