آی سلآی سل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

آی سل قیزیم

آیسلین لای لای لاری 2

1392/7/10 0:14
542 بازدید
اشتراک گذاری

ناز بالام بو لای لای لاری سنه اوخویاندا دقتنن قولاخ آسیسان و چوخ سویسن....

 

لای لای دئــییم یات آرام

 

سن یات، مـنـــده یاتارام

 

سنین تویونی گورســـم

 

من آرزیما چــــــــــاتارام

 

لای لای یازین نفســـی

 

اَله گول شکوفه ســــی

 

بالیش گول دوشک چمن

 

عطیردن ملافه ســـــی

 

لای لای منیم اَل قوشوم

 

یاز گَلـن قارانقوشـــــــوم

 

سن منیــم اومودوم سان

 

هارا گئدسـن گَل قوشوم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی زهرا
10 مهر 92 0:46
بسیار دلنشین بود خواب های خوش ببینی آیسل کوچولو
مامان ماهان
10 مهر 92 11:04
خيلي قشنگ بود من هميشه عاشق لالايي واهنگ هاي اذري هستم شايد دليلش ترك بودن مامانمه ولي معني بعضي جاهاشو نفهميدم
مامان ماهان
10 مهر 92 11:06
هزاران بوسه براي آي سل زيبا.......................................................


ممنون منم ماهان جون رو میبوسم
مامان آرتین
10 مهر 92 11:18
به به چه لالایی قشنگیایشالا همیشه با این لالایی که مامان واست میخونه خوابهای رنگی رنگی ببینی
مامان آرال
10 مهر 92 14:11
چوخ گوزل لای لایدیلار حتما آرالا اوخورام
نیر
11 مهر 92 0:37
امیدوارم همیشه خوابهای خوب ببینی ناز نازی
مامان ریحان
11 مهر 92 0:52
سلام من که فقط جمله ی اولتو متوجه شدم به جمع دوستای خوبم پیوستید
مامان آيسو وآيسا
11 مهر 92 17:44
خيلي قشنگ بود دوستم
مامان امیرعلی گلی
12 مهر 92 16:16
سلام عزیزم من ترکی بلد نیستم ولی یه چیزایی ازش فهمیدم خیلی لالایی آرام بخش و قشنگیه واسه آیسل خوشکله
خاله امیرحسین
14 مهر 92 11:16
سلام
دخمل نازوشیرینی دارین خدا حفظش کنه،من باافتخاروبلاگ شما رولینک زدم.خوشحال میشم به وبلاگ ما سربزنید
http://amirhoseinma.niniweblog.com


ممنون حتما
مامان ریحان
15 مهر 92 0:14
سلام
می بینم که تصویر پست ثاتتون عوض شده اما کامنت من نیست
راستش بگو کامنت منو چیکار کردی


ممنون خانومی.. شما اون کامنت رو واسه من نوشته بودین که منم خوندم... خوشحالم که وب دخترم خواننده کنجکاوی مثل شما داره..