آی سلآی سل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

آی سل قیزیم

بازی وبلاگی

1392/4/10 0:37
301 بازدید
اشتراک گذاری

ممنون مامان سویل که من رو به این بازی وبلاگی دعوت کردین.

 

اگر ماهی از سال بودم...........

فروردین

اگر روزی از هفته بودم.............

جمعهلبخند

اگر عدد بودم...........

18

اگر نوشیدنی بودم............

نوشابهخوشمزه

اگر ثواب بودم...........

میرفتم پیش پدر بزرگمفرشته

اگر درخت بودم................

درخت گیلاس بودم

اگر میوه بودم.............

انار بودم خوشمزه

اگر گل بودم............

رز بودم

اگر اب و هوا بودم............

اب و هوای بهاری بودم .بغل

اگر رنگ بودم............

آبی آسمانیزبان

اگر پرنده بودم...........

مرغ عشقمژه

اگر صدا بودم...........

صدای امواج دریا چون خیلی بهم آرامش میدهبغل

اگر فعل بودم............

میماندم

اگر ساز بودم...........

گیتار بودم

اگر عضوی از بدن بودم.........

قلب بودمقلب

اگر بخشی از طبیعت بودم.......

 دریا بودم

اگر یه حس بودم.....

حس شوهرم نسبت به منخجالتقهقهه

 

من از همه دوستایی که دوست دارن شرکت کنند دعوت میکنم.چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الی
11 تیر 92 10:50
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=21157&ChatDate=11-4-1392
دخترعمه ی آراد و آیسا(حنانه)
11 تیر 92 11:20
سلام دوست عزیزم .آیسا جون توی مسابقه نی نی شکمو نی نی وبلاگ شرکت کرده خواهش میکنم که کد 332 رو به 20008080200 اس ام اس کنید خیلی ممنونم .
مامان امیرعلی گلی
13 تیر 92 16:53
سلام مامی آیسل خوبی خوشکل خانمی چطوره دلمون تنگ شده واستون


مرسی فداتون منم همینطور
مامان پینار
16 تیر 92 10:24
مهتاب
18 تیر 92 17:05
سلام خوشبختم شما هم آذری زبان هستید کجییی هستید
من خودم اهل تبری

سلام منم اهل تبریزم
مامان سویل
18 تیر 92 18:49
سلام عزیزم مرسی که دعوتمو پذیرفتی واسه ایسل جونم
مامان آرتین
20 تیر 92 13:01
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##من##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ______________ _ ______# #__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ # _#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره
مامان آيسو وآيسا
21 تیر 92 12:43
سلام وب قشنگي دارين ودخملتون خيلي نازه با اجازتون لينكتون كردم ممنون ميشم لينكمون
كنيدwww.aysuaysa.niniweblog.com


مرسی حتما عزیزم