آی سلآی سل، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

آی سل قیزیم

آیسلین آتلیه عکس لری 2

1392/3/21 18:55
967 بازدید
اشتراک گذاری

 

ناز قیزیم  تولدیودن قاباخ سنی آپاردیخ آتلیه.... بو سری آتلیه ده هر نقدر چالیشدیخ سن گولمدین و فقط ایستیردین قاچاسان و بیر یئرده دورمادین...و من نئچه دست لباس آپار میشدیم آما .....

متاسفانه بال و شاخک کی تولدیوا سفارش ورمیشدیخ آتلیه گونینه جن الیمیزه چاتمادی.....ناراحت

دخملی نازم فبل از تولدت که بردیمت آتلیه ...هر چقدر تلاش کردیم لبخند نزدی... و فقط می خواستی در بری و یه جا نمی ایستادی و  منو بگو که چند دست لباس برده بودم واست که نشد ....

متاسفانه بال و شاخک گه برای تولدت سفارش داده بودیم تا روز رفتنمون به آتلیه به دستمون نرسید...

 

عکسای آتلیه آیسل

عکسای آتلیه آیسل

عکسای آتلیه آیسل

عکسای آتلیه آیسل

عکسای آتلیه آیسل

عکسای آتلیه آیسل

عکسای آتلیه آیسل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان سویل
21 خرداد 92 22:36
ایسل جان تولدت مبارکعزیزم این گلها هم از طرف ما
mAhyA
22 خرداد 92 9:32
خیلیییی خوشگلن
مامان آرتین
22 خرداد 92 14:03
آخ خدا چقدر تو نازی الهی قربونت بشم مامانی براش اسپند دود کن دست مامان درد نکنه تولدتم خوب بود
مامان پینار
22 خرداد 92 15:41
ماشالله بو ناز و گوزل قیزا.
فاطمه مامان الينا گلينا
22 خرداد 92 16:15
چوخ گوزليدي
الهام مامان مهربد
22 خرداد 92 18:07
عزیزم ممنون از لطفتون. با کمال میل ما هم شما رو به لیست دوستان مهربد اضافه کردیم.
مامان محمد پوریا
23 خرداد 92 12:31
تولدت مبارک خووووووووووووووووووشگل خانم



مرسی عزیزم
دختر عمه آراد و آیسا(حنانه)
24 خرداد 92 16:27
آیسل جون تولدت مبارک عزیزمعکساش خیلی ناز شدن خودشم که ناز تره


مرسی خانومی
مامان رها کوچولوش
26 خرداد 92 18:38
خیلی دختر نازی دارید.خدا حفظش کنه.تولدشم مبارک.خیلی مامان باسلیقه ای داره.خوشبحالش

با عرض معذرت طراحی های تم تولد و تقویم رو خودتون انجام دادید؟میشه خواهش کنم اگه امکان داره فایل طراحی هاتون رو برام ایمیل کنید که منم برا دخترم استفاده کنم؟ممنون میشم


مرسی خانومی طراحیش کار خودم نیست.
مامان آوينا
27 خرداد 92 16:06
چه عكساي قشنگي ماشالا به تو عزيزم كه اينقدر خوشگل و نازي
منیر
28 خرداد 92 15:17
عکساش خیلی ناز شده
من آیسل جونو لینکیدم


ممنون منم شما رو لینک میکنم
مامان پویا
3 تیر 92 12:26
تولدت مبارک آیسل جون. شما رو لینک کردم


مرسی ما هم شما رو لینک کردیم.
عمه حدیث خوشگله
8 تیر 92 15:22
واااااااااااای چه عکس های قشنگی