آی سلآی سل، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

آی سل قیزیم

آیسل و یاز فصلی ( آیسل و فصل بهار)

1392/3/8 0:17
697 بازدید
اشتراک گذاری

ناز قیزیم بو گونلر اشیئه چخماغی چوخ سویسن و منیم الیمنن یایشیب آپاریسان حیاطا ....ایستیسن اشیهده قالاسان و ایچری آپاراندا آغلیسان ...و بابایی اشیئه چخاندا دالیسیجان آغلیسان تا سنی ده  اوزینله آپارسین...

دخملی نازم این روزا بیرون رفتن رو خیلی دوس داری و دست منو می گیری می بری تو حیاط ...و نمی خوای بیای داخل و هر موقع بابایی میره بیرون دنبالش گریه میکنی که تو رو هم ببره ....

 

آیسل شاهگلی ده

48

 

آیسل و بابا بزرگش (بابای بابا)

آیسل و بابابزرگش و نیما

48

آیسل حیاطیمزدا

48

آیسل قاپیدا کی باغچادا

48

آیسل قاپیدا کی باغچادا

48

48

آیسل بالام فروشگاهدا

48

آیسل بالام فروشگاهدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آرتین
10 خرداد 92 17:31
سلام ماشااله هزار ماشااله آیسل جون روز به روز شیرین تر میشه خدا براتون حفظش کنه
یه سوال داشتم تم جشن دندونی آیسل جونو دیدم خیلی خوشم اومد تو اینترنت هر چی گشتم پیدا نکردم میشه بگن از کجا این تم و پیدا کردین ممنون میشم البته اگه اجازه داشته باشم که از تم شما استفاده کنم


خواهش میکنم عزیزم.اینم آدرسhttp://design4u.blogfa.com/post/13
زهره مامان عرفان خان
10 خرداد 92 18:00
سلام به آیسل عزیز و مامان خوبش
همزبون نجور سوز ... گوله گوله
چدر من و همسرم هر دو آذری هستن پس یه جورایی همزبون میشیم
بیایین پیش ما


مرسی حتما عزیزم
مامان پینار
10 خرداد 92 19:04
به به خانوم خوشگله دردری شدی تو هم؟ ماشین سواری رو دوست داری ها
مامانی محمد طاها
11 خرداد 92 0:14
سلام ای سل جون چقدر بزرگ شدی خدا حفظت کنه یه عالمه گل و بوس


مرسی خاله
مامان مریم
11 خرداد 92 11:44
خوشگل خانوم تولدت مبارک
mAhyA
11 خرداد 92 21:13
ماشالله به این عروسک خوشگلتون...
خودش بهاره زیبا و باطراوت عاشقشم خیلی زیاد

چه کار خوبی می کنید به دو زبان می نویسید
میخواستم بهتون بگم برامون فارسی بنویسید بعدش پشیمون شدم آخه من عاشق زبون و لهجه آذری هستم با اینکه هیچی ازش متوجه نمیشم ولی لذت میبرم وقتی نوشته هاتونو با زبون آذری میخونم
تولد این عروسک دوست داشتنی و زیبا رو هم پیشاپیش تبریک میگم


مرسی عزیزم.منم عاشق زبانم هستم.
مامان سویل
12 خرداد 92 21:19
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک


ممنون عزیزم
نیر
13 خرداد 92 1:01
هر کاری کردم برا مطلب بالا نتونستم نظر بذارم از الان تولدتو تبریک میگم گلم و منتظر عکسهاش هستم
چقدرم ناز شدی و دوست داشتنی قربونت برم من
مامان مهربونش چقد رکار خوبی میکنی ترکی هم مینویسی


مرسی خانومی.بالاخره اومدی.دلمون برات تنگ شده
امیر مهدی و عمی
17 خرداد 92 23:56
سلام بر مامانی چه عکس های قشنگی خدا براتون این فرشته نازنینو حفظ کنه
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
18 خرداد 92 0:59
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
مامانی درسا
18 خرداد 92 3:55
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله بشی
مامانی محمد طاها
18 خرداد 92 8:03
سلام دوست خوبم تولد ای سل جونم مبارک ایشاللله که هزار ساله بشه و عمر پر برکتی داشته باشه یه عالمه گل برا ای سل


مرسی دوست عزیز
مامانی زهرا
18 خرداد 92 21:57
آیسل جونم هزارماشالله واسه خودت خانــــــــــــــــــــومی شدی گلم عکسهات هم خیلی ناز و خوشگلند دست مامانی درد نکنه


مرسی خانومی