آی سلآی سل، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

آی سل قیزیم

آنالار گونی

1392/2/27 0:28
736 بازدید
اشتراک گذاری



********************************************************** 

اي يامان گونده چاتان هر زمان امداده آنا‍
اي حياتيم بويو دونياده يئتن داده،آنا
ياتارام هر گئجه من فيكر و خيالينله سنين
گوره رم گول اوزيوي هر گئجه روياده آنا

**************************************** 

عزیز و مهربان حیات یولداشیم آنالار گونون سنه و بوتون آنالارا تبریک دئیرم

همسر عزیزم روز زن ومادر رو از طرف آیسل و خودم تبریک میگم

********************************************************

کادوهای ناقابل من و آیسل جون خدمت مامی مهربون....

 

****************************************************************

 

یازان : بابایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پینار
12 اردیبهشت 92 12:57
آنالار گونو مبارک .
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شمــــــا
16 اردیبهشت 92 1:29
خانمم من که علم غیب نداشتم شما پول ریختین به حسابم در طول هفته من چند تحویل کار دارم که میان ژول میریزن و حسابمو چک نمیکنم چون خودشون میگن ریختیم منم اکثرا میشناسمشون... شما باید وقتی ریختین میومدین به من میگفتین من الان چند دفعه اومد گفتم بیان دنبال کدتون ولی شما جواب نمیدادین به هر حال من قصد ناراحت کردنتونو نداشتم و ز خدامه یه کاری رو تحویل بدم که مسئولیت نگهداریش رو دوشم نباشه و همینکه رو وب شماها قالبمو ببینم کلی ذوق میکنم.... الان تو نت هستید یا نه
مامان لیلی
18 اردیبهشت 92 11:58
بخشید شلوارتون رو چند خریدید؟

فکر کنم خوب باشه


60 tتومان البته تو حراجی.خوبه
عاطفه مامان الای
21 اردیبهشت 92 11:56
سلام گلم مثل اینکه همشهری همستیم شاید هم نه من تبریزم شما کچایی؟دخترت خیلی گل بود وبوئیدنی وخوردنی دوست داشتی به ما همسربزن


حتما عزیزم
درسا کوچولو و مامان
22 اردیبهشت 92 17:51
سلام دخترتون خیلی ناز بود خدا حفظش کنه ولی یه چیزی برام جالبه اگه ترکی یاد نگرفت چطوری باید خاطراتش را بخونه؟


مرسی .اما خانومی وقتی که دخترم ترکه،تو شهر ترک زندگی میکنه بعدش هم ما ترکی باهاش صحبت میکنیم.حالا به نظر شما چطور ترکی یاد نمیگیره؟
درسا کوچولو و مامان
22 اردیبهشت 92 23:11
خیلی باحال جواب دادی اگه تو شهر ترک زبون باشید آره خوب ترکی یاد می گیره اما نوه عمه های منم باباشون ترک بود اما هیچی یاد نگرفتن واسه همین گفتم خدا حفظش کنه
مامانی زهرا
24 اردیبهشت 92 17:51
مامانی گل ، هدیه ها مبارکتون باشه


مرسی غدات