آی سلآی سل، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

آی سل قیزیم

8 آیلیق بالام (8 ماهگی)

1391/11/23 22:17
643 بازدید
اشتراک گذاری

69.gif آیلیق اولدون جانیم...

totalgifs.com barrinhas gif gif lkg_inko01.gif

منیم ناز قیزیم 8 آیلیق اولدون....بو گونلر شولوغ لاشیبسان،قوجاغیمنان یئره دوشموسن ...یئره قویاندا اللریوی آچیسان آغلیسان کی سنی آلام قوجاغیما،خلاصه کی هر زامان مامانین قوجاغینداسان....ایمهلماخدان خبر یوخدی...هر زامان قویورام روروئکه گدیسن کشولارین طرفینه و اولاری آچیسان...یبر یئره تکیه وریسن ایاغ اوسته قالیسان...دس دس دیینده منیم الیمه چالیسان...ماما دییسن...تازالیخدا اصلن قذا یمیسن....

8 آیلیق بالام  (8 ماهگی)

 

8 آیلیق بالام  (8 ماهگی)

شیطان بالام گیردین کیکین ایچینه... هر طرفی کیک الدین...

8 آیلیق بالام  (8 ماهگی)

بور

8 آیلیق بالام  (8 ماهگی)

8 آیلیق بالام  (8 ماهگی)

8 آیلیق بالام  (8 ماهگی)

8 آیلیق بالام  (8 ماهگی)

8 آیلیق بالام  (8 ماهگی)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

mAhyA
23 بهمن 91 22:35
ای جون دلم عزیزم هشت ماهگیت مبارک خوشگل خانم
پرهام
23 بهمن 91 22:52
ای جانم دخملی خوشگل
مامانی محمد طاها
23 بهمن 91 23:02
جیگر خاله چقدر ناز شدی 8 ماهگی مبارک به ما هم کیک میدی بخوریم تو کارتون عجب حالی میده بازی نه فکر کنم بیشتر از صداش خوشت میاد توپ هات چقدر رنگارنگن با روروئک هر جا دوست داری راحت میتونی سرک بکشی وای وای کشو نه


مرسی خاله..کارم شده بازی با کشوها
مامان حسنا
24 بهمن 91 9:37
مامانی من که نمیتونم نوشته هاتو بخونم ولی خواستم بگم به دیدن منم بیا
امیر مهدی و عمی
24 بهمن 91 14:49
سلام
برمامان و دختر گل و دوست داشتنی
هشتمین ماه زندگیت مبارک باشه
دوستون داریم ی دنیاااااااااا


ممنون
مائده(ني ني بوس)
24 بهمن 91 16:31
كاشكي فارسي مي نوشتي ما هم ميفهميديم ولي دخمل نلزي داري


مامان پینار
24 بهمن 91 23:47
ماشالله آی سل بالاما . 8 آیلیقین مبارک.


چوخ ساغولون
مامان آرال
25 بهمن 91 1:50
سلام خانیم قیز 8 آیلوقون موبارک . مامانیسی ایمحلینده قوجاقدا قالمیاجاق ایستیره جک هر یئره باش وورسون . بلکه آیسل دیش چاردیر غذا یئمیر .بیده آیسلی منیم وریمنن چوخ اوپ چوخ نازدی


چوخ ساغولون جانیم
مریم مامان سلما
25 بهمن 91 23:36
سلام نازلی گیز 8 ایلیقون مبارک. الله ساخلاسین گوزل گیزوز وار


چوخ ساغولون
مامانی زهرا
27 بهمن 91 14:00
شاخه نبات خانم 8 ماهگی مبارک
مامان آوينا
6 اسفند 91 8:21
فداي دخمل 8 ماهه خوشگل و شيطون
مامان آرتین
8 اسفند 91 12:16
سلام منیم آیسل بالاما ماشا الله چوخ ایستملیدی الله ساخلاسین آیسل جانین وبلاگین چوخ سویدوم اونا خاطر آرتینین وبلاگیندا قسمت دوستاندا سیو الدیم البته اجاززینن
نیر
10 اسفند 91 18:30
عزیزم 8 ماهگیت مبارک
ماشالله چه بزرگ شدی الهی من قربون اون خنده هات برم
میمیرم برا اون عکست که انگشت پاتو میخوری
ولنتاینتم مبارک
یه عالمه بوست میکنم خوشگل خانوم بلااااااا


مرسی خاله..دلم برات تنگ شده بود،چند وقته نبودی.
عمه حدیث خوشگله
14 اسفند 91 13:26
سلام چه دختر نازی، ماشاالله خدا براتون حفظش کنه من فقط عکس های آیسل جان رو دیدم،نتونستم مطالب رو بخونم!!! کاش برای مطالب یه زیرنویس فارسی قرار میدادید، آخه من ترکی بلد نیستم
سمانه مامان پارسا جون
14 اسفند 91 20:59
خیلی جیگره هزارماشاالله
مامان الینا
19 اسفند 91 13:46
ای جان .عزیز دلم شما خیلی نازی ماشاال... ،مامانش خوشحال میشم به من سر بزنین
مامان دیانا نازی
25 اسفند 91 23:22

ماشالله دختر نازیه.خدا نگهدارش باشه



مرسی فدای شما