آی سلآی سل، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

آی سل قیزیم

اولنماغیمیزین ایل دونومی (4 امین سالگرد ازدواج مامان و بابا)

1391/10/8 0:44
656 بازدید
اشتراک گذاری

ناز قیزیم 4 ایل بونلان قاباخ دی آیی نین یئتدی سی(7 دی) مامان بابا،باهم عقد الدیلر و سوز وردیلر کی آخر عمرولرینجان بیربیرینه دایاخ اولالار ،شادیلیخلاری، غملری، پایلاشیپ و عومور بویی عشقینن بیر بیرینن یاشییالا ...@};-@};- @};- @};-4 ایل اوگوزل گونلن سووشور و سن منیم مارال قیزیم بو عشقین میوه سی سن....منلن بابا خوشبخدیخ و سن بیزی خوشبختر الدین....بابانی و سنی چوخ سویرم قیزیم.... منیم مهربان همدمیم، بو گون سن و منه موبارک اولسون... آیسل و من هر نه اوچون سنه چوخ تشکور الیروخ....... 

 

 

 

 

 

 

4 امین سالگرد ازدواج

 بابانین گول و کادوسی کی منه آلمیشدی...اللری آغریماسین....من هله هئچ بیر زاد آلمامیشام ، بابایی ناز الیر و دئمیر نه آلام... من ده صاباح آلاجاغام.

چون بابا بو گون ایشدیدی و اوده اولمویاجادی کی جشن توتاخ...دونن من بالاجا بیر کیک پیشیردیم تا اوچوموز جشن توتاخ ....

دونن بابایی ایستدی شامی ایشیحده ییاخ ... آما سنه خاطیر یاخینترین رستورانی سشدوخ کی اگر سن آغلادین،تز اوه قیداخ... آما گوزل بالام گدنلن یاتدون تا گلینجن و شامنان خبرین اولمادی... سنه قوربان قیزیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

امیر مهدی و عمی
10 دی 91 12:41
سلام
مامنی مهربون سالگرد ازدواجتون مبارک
همیشه شاد و لبتون خندان باشه


مرسی عزیزم فدات
مامان آرال
11 دی 91 1:13
دویونوزین ایل دونومون تبریک دئییرم و آرزوم بودور عومور بویو بیرلیکده شادلیغینان یاشیاسوز :@};
-


تشکورر
مامانی محمد طاها
11 دی 91 6:23
مبارکه مبارکه
شيما و آتيلا جون
12 دی 91 0:08
سلام مامان جون مهربون چهارمين سالگرد ازدواجتون مبارك باشه عزيزم
انشال... چهلمين سالگردتون رو جشن بگيريد
ال... بير ياستيخدا گوجاتسين


خیلی ممنون
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
12 دی 91 0:48
با افتخار لینک شدی عزیز دخمل من که ترکی بلد نیستم فقط میدونم خط به خطش از شادیا و مهربونیا و احساسای گشنگ مامان جونت نوشته شده ایشاا..که همیشه پراز شیرین کاریا و جشن و سرورتون باشه
حنانه جون
12 دی 91 16:46
سلام دوست عزیزم دخترتون خیلی خیلی خوشگله.
به دوقلو های ما یعنی آراد وآیسا هم سر بزنید


مرسی حتما
رجبی
13 دی 91 15:12
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
مامان آیسل
14 دی 91 0:06
عزیز دوستوم اولیلیق ایل دونوموز مبارک اولسون....عمور بویی شاد یاشییسیز نازلی آیسلینن


چوخ ساغولون
مامان آوينا
14 دی 91 9:12
ممنون كه به ديدن آوينا اومديد با كمال ميل لينكتون كردم و خوشحال ميشم دوست باشيم من تركي بلد نيستم اما از عكساي دخملي لذت مي برم