آی سلآی سل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آی سل قیزیم

عید و تولد مامانی

1393/1/3 9:20
444 بازدید
اشتراک گذاری

 

  

گوزل قیزیم فروردینین بیری هم بایرامیدی همده منیم تولدیم...چوخ سوینیرم کی بو گوزل گونده دونیایا گلمیشم....

بابانین  اللری آریماسین کی تولودوم اوچون کیکده آلمیشدی...

ناز قیزیم بو بایرام ایکیمجی بایرامدی کی سنده بیزیملسن....و سن اللهین طرفینن چوخ بویوک بایراملیغسان بیزیم اوچون..تانریم شوکر الیریخ  سنه بو گوزل نعمتین و خوشبختلیغمیز اوچون...

اومیزه گوروشه کی بیری گلیر سن چوخ سوینیسن ،داها چوخ سوینیسن اوزامان کی اونلارینان بیر اوشاق دا اولا...تئز گدیب اویونجاقلاریوی گتیریسن تا اوینویاسیز..قوربان اولوم سنه مهربان قیزیم...

 

عزیز دل مامان یکم فروردین هم عید بود هم تولد من...خوشحالم که تو این روز  زیبا و فرخنده به دنیا اومده ام...

تولدم مبارک...لبخند 

دست بابایی درد نکنه که تو این گیر و دار دید و بازدید عید کیک هم واسم گرفته بود...

عزیز دل مامان این دومین عیدی است که تو پیشمون هستی... و تو  بزرگترین عیدی ما از طرف خدایی.... خدایا ممنونیم به خاطر این نعمت زیبایت و خوشبختیمون....

وقتی کسی میاد خونمون عید دیدنی خیلی خوشحال میشی  مخصوصا وقتی بچه داشته باشن زودی میری اسباب بازیهاتو میاری که بازی کنین ،فدای دختر مهربونم بشم من عزیزم...

 

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net 

 

 

  

حاضرلاشیبسان گئدسن بایرام گوروشونه...

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیسلی
3 فروردین 93 14:33
هم عیدتون هم تولدت مبارک عزیزم همیشه لبتون خندون ایشالله
الهام مامان سلنا
6 فروردین 93 14:43
سلام عزیزم سال نو و همچنین تولدتون رو بهتون تبریک میگم البته ببخشید با کمی تاخیر انشاالله تو سال جدید به همه ی آرزوهای قشنگتون برسین در ضمن هزار ماشالله به این دخمل چه عکسای خوشگلی ممنونم عزیزم.
مامان الینا
8 فروردین 93 0:33
سلام عزیزم عید بر شما مبارک باشه ایشالا سال خوبی داشته باشید مرسی عزیزم
araz
9 فروردین 93 17:07
salam xoda farzandetan ra hefz konad va yek enteghad az shoma daram ke weblaghetan ra az roye weblagh haye digharan taghlid nakonid xeili kare badi ast noe safhe noe xaride lebas noe taghvim va gheire ensha allah ke be deletan bar naxorad va eslah konid sagh ghalasiz سلام دوست خوبم..ممنونم.من این وبلاگ رو واسه دخترم مینوسم.وحرفهای دلم رو پس نیازی نیست از دیگران تقلید کنم.من وقت کافی هم ندارم که به وب دیگران سر بزنم و بخوام از اونا کپی کنم. من حتی زیاد وقت نمیکنم که واسه وب دخترم پست بذارم. یا اگه یه زمانی هم تایم اضافی داشتم،به دوستای ادم سر میزنم که همه ازم گلایه دارن.نه به وبهای که نمیشناسم. کاش شما اون وبی که من از اون تقلید میکنم رو معرفی میکردین.من هم اونو میدیدم.از کجا معلوم شاید اون داره از من کپی میکنه.....بازم ممنون
مامان سلماز
16 فروردین 93 13:15
عزیزم عیدت مبارک.سال خوب و زیبایی داشته باشی پر از شادی و سلامتی برای شما و مامانی و بابایی ممنونم عزیزم.اما چرا آدرس نذاشتین؟
مامان آرال
19 فروردین 93 23:24
سلام عزیز دوستوما و گوزل قیزینا یئنی ایلین موبارک اولسون دوغوم گونونده موبارک اولسون سیزی اوپورم تشکور الیرم منیم عزیز دوستوم.
مامان علیرضا
20 فروردین 93 13:39
سال نو مبارک دوست خوبم.تولدت هم مبارک. ایشالا که سالهای سال تولد و جشن عیدتون رو در کنار اعضای خانواده با شادی جشن بگیرید. مرسی فدای شما.
مامان آیسو وآیسا
21 فروردین 93 13:00
عید وتولدتون مباررررررررررررررک مرسی عزیزم