آی سلآی سل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

آی سل قیزیم

تولــد 2 سالگیت عزیزم...

1393/3/18 16:50
1,691 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولدت مبارک هستی من

 

سلام به دختر بهاری من ، عزیزترینم  تولدت مبارک ایشالله زندگیت هم مثل خودت همیشه بهاری باشه ...2 ساله شدی عشقم..خدا رو به خاطر این نعمت زیبا هزاران بار شکر میگویم.دختر عزیزم  تو با وجودت منو  خوشبخت ترین مادر دنیا کردی و  من هم خوشبخت بودنت رو هر روز از خدای مهربون میخواهم.

 

به بهانه تولدت مادرانه میخواهم برایت درد دل کنم.

عزیز دلم سعی کن همیشه شاد  باشی و برای خودت زندگی کن.

 سعی کن نذاری  غم راه دلت رو پیدا کنه...

هیچوقت انسانهای منفی نگر و در زندگیت راه نده و از آنها دوری  کن زیرا که اگر باشن تورا هم غمگین خواهند کرد هم از هدفی که داری مایوس خواهند کرد...

عزیزم تو همیشه بهترین هستی پس اینو فراموش نکن...

اینم به یاد داشته باش که تو پدر و مادری داری که بی نهایت دوستت دارن برای خوشبخت بودن تو هر کاری خواهند کرد و سعی خواهند کرد که بهترین مامان و بابا برای تو باشن.

 

دختر عزیزم امسال تولدت رو خودمونی گرفتیم.خانواده مامان و خانواده بابا شام خونه ما دعوت بودن.راستش اصلا وقت کافی واسه یه تولد بزرگ نبود آخه این روزا هی عروسی و عقد اینجور مراسما دعوت بودیم.

کادوی تولدت هم عزیزم بابا اول میخواست ماشین شارژی واست بگیره اما چون خونمون کوچیک بود .تصمیم گرفتیم کادوی تولدت بیمه عمر باشه..مبارکت باشه گلم

 

از شیر گرفتنت

عشق مامان تو این چند وقته گذشته تو مهمترین اتفاق زتدگیت و اولین جدایی بزرگ تو این دو سال رو تجربه کردی. بله عزیزم این جدایی از شیر گرفتنت بود. اگر این جدایی برای تو سخت بود برای من سخترین و تلخ ترین بود.

چند وقتی بود که میخواستم از شیر بگیرمت هم خوب غذا نمیخوردی هم نگران دندونات بودم..خلاصه یه روز ( یکم خرداد ) همینجوری که هنوز تصمیم قطی نگرفته بودم. عصر بود که اومدی ممی بخوری منم همینطور الکی گفتم آی سل ممی اوف شده و تو در کمال ناباوری دهنتو آوردی نزدیک بعد دور شدی گفتی اوف شده بیار بوس کنم و بوس کردی و رفتی تا شب نخواستی... شب هم راحت خوابیدی.اما نصف شب بیدار شدی با دهنت دنبال ممی میگشتی منم تصمیم گرفتم یهویی از شیر نگیرمت در طول شب 2 بار خوردی. صبح هم که بیدار شدی طبق عادت ممی خواستی تا گفتم اوف شده گریه کردی منم دلم طاقت نیاورد بهت دادم.اما در طول روز اصلا اذیت نکردی هر موقع دلت ممی میخواست میومدی میگفتی مامان ممیش بعد میگفتی اوف شده بیار بوس کنم بعدش هم میگفتی مال منم اوف شده بوس کن مامان...شب دوم هم یه بار بیدار شدی اول خواستم بهت ندم اما تو یهویی تو خواب با دهنت گرفتیش تا خواستم در بیارم دیدم با چه ذوقی میخوری که دلم سوخت خیلی گریه ام گرفت.گذاشتم تا یه دل سیر بخوری.صبح که پاشدی دیگه نخواستی .حالا تا ممی دلت میخواد میگی مامان  پستونک...ممنونم عزیز دلم به خاطر این صبوریت که همه تعجب کرده بودن که به این راحتی از شیر گرفته شدی،اگر این صبوری تو نبود مامان خیلی زود شکست میخورد..

 

کوتاه کردن مو

گلم چند روز مونده به تولدت بردم موهاتو کوتاه کردن البته نمیخواستم این کار و کنم آخه موی بلند بهت میومد .اما یه روز دیدم موهات موخوره داره واسه همین به اجبار این کارو کردم...

 

اینم بگم که من و بابایی تصمیم گرفتیم که دیگه کمتر بیام  واست بنویسم. هر چند یه ماه میام اتفاقات مهم رو واست ثبت میکنم.اما سعی میکنم به دوستام سر بزنم...

از تولدت زیاد عکسای خوبی نتونستیم بگیریم آخه  یه جا بند نمیشدی...

http://falshbaner.persiangig.com/image/tavallod/babol2011-30.gif

http://falshbaner.persiangig.com/image/tavallod/babol2011-30.gif

http://falshbaner.persiangig.com/image/tavallod/babol2011-30.gif

دست پدر و مادر بزرگها ،خاله ها،عموها درد نکنه برای کادوها...

http://falshbaner.persiangig.com/image/tavallod/babol2011-30.gif

http://falshbaner.persiangig.com/image/tavallod/babol2011-30.gif

http://falshbaner.persiangig.com/image/tavallod/babol2011-30.gif

موهاتو کوتاه کردیم شبیه پسرا شدی...

 

پسندها (12)

نظرات (6)

مامانِ بهار
18 خرداد 93 22:43
تولدت مبارکککککککککک عزیزممممممممممممممم ممنونم..
❤مامان مهسا❤
19 خرداد 93 10:28
``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_} آیسل جون تولدت مبارک مرسی بوس واسه سایمان جان
mamane aysel
22 خرداد 93 12:29
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120ساله بشی وکنار خونوادت همیشه لبت خندون باشه خوشحالم که براحتی از شیر گرفتنت نازم کوتاهی موهات هم مبارکه خانمی خیلی بهت میاد راستی دلمون براتون تنگ میشه اگه کمتر بیاین بهمون سربزنین بوس برای آیسل جان[ماچ بانوان! ممنونم خانومی.من سعی میکنم به شما سر بزنم.
مامان الینا
24 خرداد 93 18:56
سلام آیسل جونم تولدت مبارک باشه ایشالا صدوبیست ساله شی گلم.ماشالا روز به روز نازتر میشی قوربونت برم ممنونم خاله جون
الهام مامان سلنا
27 خرداد 93 16:21
آیسل جونم تولدت مبارک انشاالله همیشه شاد باشی خیری ممنون
✿مامان دنیز✿
27 خرداد 93 21:40
سلام گل خاله....مبارکت باشه عزیزم...سالهای پر از شادی برایت آرزومندم شیرینمخاله ما به روز شدیم خیلی ممنون خاله جون